Bij Elis zijn we gespecialiseerd in de verhuur en het onderhoud van werkkleding, aangepast aan alle professionele sectoren. Of het nu gaat om standaard uniformen, aanpasbare outfits of persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM), Elis voldoet aan de diverse behoeften van de industrieën, van de HORECA, de gezondheidssector en nog veel meer.
We bieden een complete service die de levering, het onderhoud, de was en de reparatie van de kleding dekt, waardoor een efficiënte en probleemloze beheer van werkkleding wordt gegarandeerd. Deze service stelt bedrijven in staat zich te concentreren op hun kernactiviteiten, terwijl het welzijn en de veiligheid van hun medewerkers gewaarborgd zijn.
Met een toewijding aan kwaliteit en duurzaamheid, positioneert Elis zich als een betrouwbare partner voor bedrijven die het comfort, de veiligheid en het professionele imago van hun teams willen waarborgen.
Domiciliëringsadres
Bezoekers/klanten/gasten ontvangst
Beheer van uw post
Ontvangst van pakketten/aangetekende zendingen
(Alleen beschikbaar voor vzw's)
Bewaar uw documenten veilig ter plaatse.
Toegang tot onze gemeenschappelijke en co-working ruimtes.
KIES DEZE FORMULE
Voor uw waardevolle meubels of goederen die u niet via de trap of lift kan verhuizen, voor de levering van een nieuw salon of het leegmaken van een verhuiswagen. Een ladderlift of meubellift is meestal de eenvoudigste, veiligste en goedkoopste oplossing!
Liftexpress stelt voor uw verhuis ladderliften van de eerste verdieping tot de 22e verdieping met een capaciteit van 300kg ter beschikking.
UW DOMICILIËRING
Bent u op zoek naar een adres voor uw hoofdkantoor?
Zoek niet verder, u heeft het gevonden!
PentHouse Business Center biedt u DE beste domicilieringsservice, tegen de beste prijs.
U heeft beter te doen met uw geld, waarom zou u meer betalen voor dezelfde service?! Daarom bieden wij 3 tarieven aan, aangepast aan ieder van u:
- 19€/maand, alles inbegrepen, gereserveerd voor verenigingen
- 39€/maand, alles inbegrepen, voor uw hoofdkantoor/commerciële adres
- +10€/maand, ontvang een melding per e-mail of SMS bij elke ontvangst van post/pakket/aangetekende zending
Vanaf slechts 19€/maand, onze domicilieringsservice omvat:
– Uw wettelijke adres in Brussel
UW PRIVÉ KANTOOR VOOR DE BESTE PRIJS!
Een privé kantoor huren is geen keuze om lichtvaardig te nemen, maar het kost meestal veel geld... Bij PentHouse Business Center hebben we hieraan gedacht voor u.
Wij bieden u de mogelijkheid om een op maat gemaakt privé kantoor te hebben, maar dan voor de beste prijs!
Inderdaad, wij zijn van mening dat dit voorrecht niet alleen toegankelijk moet zijn voor degenen met veel geld, maar eerder voor de dapperen.
Daarom hebben we een formule gecreëerd, bijna identiek aan een GSM-abonnement, waarbij u alleen betaalt voor wat u verbruikt.
Zo kunt u uw huurkosten beheersen en uw gebruik aanpassen aan uw budget en behoeften.
Uw succes is ook het onze, daarom herinneren we u eraan dat u te maken heeft met mensen bij PentHouse Business Center, en niet alleen met een factureringsmachine.
Melding / postontvangst
Dagelijkse scan van uw post
Haal uw post op bij een andere vestiging van onze faciliteiten
Verzending van originelen per post (exclusief verzendkosten)
Bewaar uw documenten ter plaatse
Toegang tot een vergaderruimte met een privé kantoor
Wifi & bekabelde verbinding
Koffie/water
Capaciteit van 1 tot 14 personen
Geen extra kosten per persoon
Ledenprijs
UW OP MAAT GEMAAKTE LOCATIE VOOR DE BESTE PRIJS!
Bent u op zoek naar een vergaderruimte, seminar of een privé kantoor?
Of het nu per uur, per dag, per maand of per jaar is, wij hebben zeker wat u nodig heeft!
Uw bedrijf is belangrijk voor u en heeft waarde in uw ogen, beperk uzelf niet tot uw budget, denk groot!
Onze professionele ruimtes voldoen aan uw verwachtingen en bieden u een ideale werkomgeving voor een prijs die u niet pijn doet!
Vanaf slechts 10€/uur, profiteer van een vergaderruimte die tot 14 personen kan herbergen, zonder extra kosten per persoon.